منتديــــــــــــات مــــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــايـــــــــــــــــــــــا
b]عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي[/b]
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ااضحك من قلبك !!!! 829894
[b]ادارة المنتدي ااضحك من قلبك !!!! 103798
منتديــــــــــــات مــــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــايـــــــــــــــــــــــا
b]عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي[/b]
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ااضحك من قلبك !!!! 829894
[b]ادارة المنتدي ااضحك من قلبك !!!! 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

مرحبــــــــــا بـكــم بمنتــديـــات مـســــــايـا

المواضيع الأخيرة
» اهلا بكم من جديد
ااضحك من قلبك !!!! Emptyالجمعة يوليو 27, 2012 3:09 pm من طرف احمد رشوان

» مــــــــحاكمه الحــــــــب
ااضحك من قلبك !!!! Emptyالجمعة مايو 11, 2012 9:35 pm من طرف @رحيل@

» واحد عصبى بيتجوز شوفو كاتب ايه
ااضحك من قلبك !!!! Emptyالخميس يناير 12, 2012 6:49 pm من طرف @رحيل@

» عاوزة اهنى ال بيحبووونى
ااضحك من قلبك !!!! Emptyالسبت ديسمبر 31, 2011 2:53 pm من طرف دموع الورد

» صور المسلسل التركي (( لحظة وداع ))
ااضحك من قلبك !!!! Emptyالأربعاء ديسمبر 28, 2011 9:33 pm من طرف دموع الورد

» نسخة الفوتوشوب العملاقة Adobe Photoshop CS6 13.0 Pre Release
ااضحك من قلبك !!!! Emptyالأربعاء ديسمبر 28, 2011 9:22 pm من طرف دموع الورد

» لكل مبتدئ فى عالم الفوتوشوب
ااضحك من قلبك !!!! Emptyالأربعاء ديسمبر 28, 2011 9:12 pm من طرف دموع الورد

» اضافه لعمل تاثير فلاشى على الصور
ااضحك من قلبك !!!! Emptyالأربعاء ديسمبر 28, 2011 9:08 pm من طرف دموع الورد

» قلب متحرك درس حصريا 2011،2012
ااضحك من قلبك !!!! Emptyالأربعاء ديسمبر 28, 2011 9:04 pm من طرف دموع الورد

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
@رحيل@
ااضحك من قلبك !!!! I_vote_rcapااضحك من قلبك !!!! I_voting_barااضحك من قلبك !!!! I_vote_lcap 
دموع الورد
ااضحك من قلبك !!!! I_vote_rcapااضحك من قلبك !!!! I_voting_barااضحك من قلبك !!!! I_vote_lcap 
محمد018
احمد رشوان
القمر الحزين
عمروو
عمر
هيرومان
فارس الاحلام
عاشقة المستحيل
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
يوليو 2024
الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
اليوميةاليومية
مســـايا

ااضحك من قلبك !!!!

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دموع الورد
المراقب العام

المراقب العام
دموع الورد

انثى عدد الرسائل : 687
07/02/2009

ااضحك من قلبك !!!! Empty
مُساهمةموضوع: ااضحك من قلبك !!!!   ااضحك من قلبك !!!! Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 6:58 pm

ااضحك من قلبك !!!! 11

مرة واحد متسلق جبال راح يتسلق جبل هو و المساعد بتاعه. وكان المساعد ده بيتهته فى الكلام ,وهما طالعين فى نص المسافة المساعد قال للمتسلق:ن ن ن ن ن........ فالمتسلق قاله:بس يابنى لاضحك ونوقع احنا الاثنين. ولما وصلوا فوق ، قاله عايز ايه ؟؟ قاله:ن ن ن ن ن.... نسيت الاكل تحت. قاله: يخرب بيتك . ونزلوا تانى ، وهما فى نص المسافة ,المساعد قاله:ب ب ب
,قاله :بس لاضحك ونوقع احنا الاثنين.ولما نزلوا تحت قاله :عايز ايه.قاله:ب ب ب ب بهزر معاك
ااضحك من قلبك !!!! 392506111
ااضحك من قلبك !!!! 386955875

واحدة نايمة جنب جوزها فسمعة صوة خروشة على السلم قالت لجوزة الحق ياراجل انا سمعة صوت خروشة قالها ماتخفيش انتى معاكى راجل شوية وسمعة صوت خروشة على الباب قالت لجوزها ام ردعليها وقالها ماتخفيش انتى معاكى راجل شوية ودخل حبة حرمية وشلوها من جنبة قامت قالتلة الحق ياراجل دول حايخدونى قام رد عليهاوقالها ماتخفيش انتى سايبة مكانك فى البيت راجل
ااضحك من قلبك !!!! 889712910

ااضحك من قلبك !!!! 826970559
مرة واحد خد مراته جنينه ال حيوانات و صورها جنب قفص القرود و علق الصورة فى الصالون و كتب تحت الصورة :هذه صورة زوجتى مع القرود ملحوظه زوجتى الثالثه على اليمين
كل يوم النمر ينزل في الأرنب ضرب و يقول له إنت ودانك طويلة ليه. اشتكى الأرنب للأسد و قال له على تصرفات النمر معاه.الأسد قال للنمر يا أخي إتلكك للأرنب بطريقة أحسن من كده، قول له هات لى جزر، إذا جاب لك جزر لونه أصفر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أحمر، و إذا جاب لك جزر أحمر إضربه و قول له أنا عاوز جزر أصفر. فقال النمر للأرنب أنا عاوز جزر، فقال له الأرنب، عاوز الجزر أصفر و لا أحمر.النمر نزل في الأرنب ضرب و قال له إنت ودانك طويلة ليه
جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااااااااااااطس انت مابتفهمش
واحد رجع بيته لقى مراته فى السرير مع أثنين .. صرخ وهاج مراتى بتخونى ... بسرع رد عليه شاب منهم احنا الكاميرا الخفية لو مش عايز تذيع قول ما تذيعشى ... رد قاله لأ ذيع خللى الناس تنبسط
واحد عنده مزرعة دواجن واشترى مجموعة كتاكيت وكان وسطهم كتكوت شرس جدآ ماكانش راحم الفراخ او الديوك كان مظلع عينهم ، فالراجل زهق منه ورماه فى الصحراء ، وبعد كام يوم راح الصحراء فلقى الكتكوت مرمى على الأرض وشاف نسر نازل من فوق على الكتكوت ، صعب علية الكتكوت فضرب النسر بالنار... جرى علية الكتكوت وهو بيزعق وقالة "يخرب بيتك بوظت لى الكمين
سواق لوري محمل فراخ ومعاه بغبغان . شاف بنت حلوة بتشاورله يوصلها ، ركبت معاه وحاول يبوسها فرفضت فقالها أبوسك يا تنزلي فنزلت.. لما وصل السواق مشواره لقي فرخة واحدة هي اللي فاضلة والبغبغان بيقولها أبوسك يا تنزلي ااضحك من قلبك !!!! 889712910

مرة واحد شاف حادثة والناس ملمومين عليها قام رايح وسأل واحد من الموجودين .. فيه ايه يا بيه؟؟ قاله حادثه وفيها ميت ، قام رايح وقال وسع يا جدع انا عمّ الميت ... الناس بصولوباستغراب ووسعولو ، الراجل انبسط قوي وراح داخل وفجأة.........بص لقي الميت حمار ااضحك من قلبك !!!! 889712910

واحد أهدى لخطيبته (زكية اووى) ببغاء, قام تاني يوم سألها: أخبار الببغاء ايه معاكم؟

قالتلو: طعمه زي الفراخ بالضبطً!!!!!!!.

شباب العصر والتقدم حوار راقي وفكر عالي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ؟ ااضحك من قلبك !!!! 889712910
حوار بين قيس وليلى عام 2009

المكان:- فى خيمة
المنظر: ليلي جالسة علي الأرض بتنقى الأرز
(يدخل قيس)

ليلى: (لقيس) قيس إبن عمي عندنا...يا مرحبا يا مرحبا

قيس:- كم جئت ليلى بأسباب ملفقة...ما كان أكثر
أسبابى وعلاتى

ليلى:- ( لقيس) ما تتكلم عربى يا مان ااضحك من قلبك !!!! 889712910

قيس :حلاوتك بالعجوه...أبوكى فين يابت؟ ااضحك من قلبك !!!! 889712910

ليلى:- ف السايبر

قيس:- يعني أحنا هنا لوحدنا؟

ليلى:- والشيطان صايع ااضحك من قلبك !!!! 889712910

قيس:- أنا لا أفكر فى هذه الأمور....
ليلى:- ليه ....ما اشبهش البنات اللى انت ماشى معاهم ااضحك من قلبك !!!! 889712910

قيس:- مش العباره بس....

ليلى:- (تقاطعه) وحياه أبويه يا قيس لو مانعدلت معايا لاكون مولعة في خيمتك بصفيحة بنزين ااضحك من قلبك !!!! 889712910

قيس:- إهدئى يا ليلي ( ويخرج من جيبه سيجارة كبيرة الحجم ويعطيها لليلي) ااضحك من قلبك !!!! 889712910

مسائه نابت...إعمليلك سحابه دخان

ليلى:- (فى دهشة) أنت بتحشش يا قيس؟!!

قيس:- إضربى يا شيخه إضربي ااضحك من قلبك !!!! 889712910

ليلى:- ( تأخذ نفساً عميقاً من السيجاره) إيه البقسماط ده...دا مضروب يا حبة عينى ااضحك من قلبك !!!! 889712910

قيس:- بقسماط!!! إيش فهّمك إنتى فى الكيف....إنتى اَخرك تكركرى بالجوزه من غير معسل
ليلى:- (فى تحدى) طب إستنى ( وتتجه نحو الداخل)

قيس:- ( لليلى) رايحه فين؟

ليلى:- هجيبلك تربة حشيش (وتدخل) ااضحك من قلبك !!!! 889712910

الأب:- (يدخل الخيمة ويفاجأ بوجود قيس)
قيس!!...هنا مع ليلي...وامصيبتاه...فلتمطرى صابون سايل أيتها السماء....

الأب: (لقيس) إنت بتعمل إيه هنا يالأ ؟ ااضحك من قلبك !!!! 889712910

قيس:- أنا كنت جايلك يا عمى عشان تيجى تصلح لنا السيفون....دانت شغلك زباله..الواحد بعد كده يبقى يجيب سباك نضيف

الأب في إنفعال) أين ليلي؟ ليلي......ليلي....

ليلى:- (تدخل وفى يدها تربة حشيش) أبى؟؟ ما الذي أتي بك مبكرا...إنتامش قولت هتقد ساعتين؟

الأب:- النت فصل...إيه إللي في إيدك ده؟ ااضحك من قلبك !!!! 889712910
ليلى:- دى تربة حشيش هديها لقيس تموين الشهر

الأب: (في ذهول) ياللعار!!...من أين أتيتى بها أيتها المعتوها؟؟؟ ااضحك من قلبك !!!! 889712910

دا م التموين بتاعى....الحشيش ليلي: ماتخافش يابا
بتاعك لسه بلفتٌه

..إذا كان كده معلش الأب: (في راحة نفسية) آآآآه

ليلى:- ( تعطى الحشيش لقيس) خد يا قيس جرب الصنف دا واحكيلي

الأب:- ( لقيس) بقولك أيه ياقيس .... إنت مش ناوى تتجوز ليلى قبل ما تخرج من الضمان

قيس:- وانت ترضهالى برضه يا أونكل؟ ااضحك من قلبك !!!! 889712910

الأب:- خسئت...هات ياد تربة الحشيش اللي خدتها ااضحك من قلبك !!!! 889712910

قيس:- ( يعطيه الحشيش) إمسك ياعم إنت هتذل إمى
بحتة الحشيش بتاعتك..لعلمك بقه الصنف اللى أنت فرحان بيه دا بيتباع مع اللحمة البرازيلي في الجمعية
الأب:- (لقيس) إمشى ياد إطلع بره

قيس:- تصبح على نقالة يا عمي ااضحك من قلبك !!!! 889712910

الأب:- أغرب عن وجهى
ااضحك من قلبك !!!! 889712910 ااضحك من قلبك !!!! 889712910 ااضحك من قلبك !!!! 889712910 ااضحك من قلبك !!!! 889712910
ههههههههههههههههههههههههههه
https://masaya.yoo7.com/
محمد018
مشرف قسم
مشرف قسم
محمد018

ذكر عدد الرسائل : 278
25/02/2009

ااضحك من قلبك !!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: ااضحك من قلبك !!!!   ااضحك من قلبك !!!! Emptyالإثنين أبريل 20, 2009 7:18 pm

ههههههههههههههههههههههه
تسلمى حبيبى
الساحر
عضو جديد
عضو جديد

ذكر عدد الرسائل : 18
08/03/2009

ااضحك من قلبك !!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: ااضحك من قلبك !!!!   ااضحك من قلبك !!!! Emptyالثلاثاء أبريل 28, 2009 8:08 am

تسلمى لكن يا ريت تبقى تكبرى الخط شويه

ااضحك من قلبك !!!!
صفحة 1 من اصل 1